PvdA Politiek Café Werk op woensdag 22 februari

In de aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart 2017, staat het thema Werk bij de PvdA volop in de schijnwerpers. De Amersfoortse afdeling van de Partij van de Arbeid levert hier op[ woensdag 22 februari een bijdrage aan met het organiseren van een Politiek Café over dit thema. Vanaf 20:00 uur is er voor iedereen voldoende gelegenheid mee te praten over alle onderwerpen die gaan over het thema Werk.

De groep ZP-ers en flexwerkers in andere constructies groeit steeds sneller. Met haar sociaaldemocratische waarden goed werk en bestaanszekerheid zullen onderwerpen als de Wet Werk en Zekerheid, de Wet DBA, het aanbod van vaste dienstverbanden en haar Cao’s, de opbouw van pensioenen en de collectieve Arbeidsongeschiktheidsverzekering voor de ZP-ers, op de agenda staan.

Kandidaat Tweede Kamerleden Bouchra Dibi en Erik Pentenga trappen de discussie af, Het publiek krijgt voldoende ruimte om deel te nemen aan het gesprek. Een ieder die een groot hart toedraagt aan Werk en haar invloed op de arbeidsmarkt wordt van harte uitgenodigd deel te nemen aan deze bijeenkomst. De inloop bij het Kade Café aan het Eemplein in Amersfoort is vanaf 19:30, uur waarna de avond om 20:00 start. De bijeenkomst, die tot 22:00 uur duurt, wordt geleid door PvdA-raadslid Harun Keskin .

20170218_amersfoort_pvda_tk-2017_007

Tags: , , , , , , ,