Ontmoet Astrid en Gerard: Kandidaten voor het voorzitterschap

Wij, Astrid en Gerard, hebben ons nu gezamenlijk gekandideerd voor het Partijvoorzitterschap. Na de verkiezingen van 15 maart mag over één ding geen enkele twijfel bestaan: de PvdA moét veranderen – en nu echt. Dat pakken we gezamenlijk op. Ook met de leden. Juist door onze combinatie van heel verschillende achtergronden, onze ervaring met organiseren, vormen we een uniek team.

Voor ons is het belangrijk te weten wat er bij leden en afdelingen leeft. Daarom komen we heel graag langs en beantwoorden we graag alle vragen die jullie voor ons hebben over ons, en onze kandidatuur voor het voorzitterschap.
Wij komen naar Amersfoort op zondag 1 oktober, rond de klok van 15:00 uur zullen we aanwezig zijn bij Speeltuin “Het Soesterkwartier” aan de Noordewierweg 271 te Amersfoort.
Rond de klok van 17:00 uur gaan we naar onze volgende afspraak. We spreken jullie dan graag.

Lees alvast meer over ons, en onze ideeën op onze website: www.pvdanders.nl
En bekijk onze facebookpagina, waar we ook de livestreams hebben geplaatst van de afgelopen debatten: www.facebook.nl/pvdanders

Disclaimer: Dit bezoek is geen stemadvies van het lokale bestuur. De organisatie en promotie staat open van alle kandidaat Voorzitter.