Marjet van Baggum nieuwe partijvoorzitter PvdA Amersfoort-Bunschoten

Op 25 oktober heeft de ledenvergadering van de PvdA Amersfoort Bunschoten Marjet van Baggum gekozen tot afdelingsvoorzitter. Voorafgaand aan de verkiezing voerde zij een debat met haar tegenkandidaat, Dico Kuiper. De avond werd goed bezocht en de aanwezigen waren enthousiast over het debat. “Het is goed als er op deze manier open wordt gediscussieerd en we onze leden een goede keuze kunnen voorleggen” aldus Van Baggum. “hieruit blijkt aan dat wij een open en dynamische afdeling zijn met betrokken leden”

Naast de verkiezing voor een nieuwe afdelingsvoorzitter stond gisterenavond ook de motie voor de gekozen lijsttrekker op het programma. Het bestuur had voorgesteld de kandidatencommissie de lijsttrekker te laten kiezen. De leden besloten gisterenavond met meerderheid dat zij toch de voorkeur geven aan een verkiezing voor de nieuwe lijsttrekker.

Tags: