Grace Tanamal lanceert website voor Amersfoorters

Grace vult als eerste de vragenlijst in.

Tweede Kamerlid Grace Tanamal (PvdA) uit Amersfoort heeft zondag de website www.watwiljijmetamersfoort.nl gelanceerd. Op deze website kan iedere inwoner van de gemeente Amersfoort laten weten wat hij of zij vindt van het leven in Amersfoort, wat er goed gaat en wat er beter kan. De vragenlijst staat open voor mensen van alle leeftijden.

Tanamal: ‘Als politieke partij wil je toch graag weten waar mensen zich zorgen over maken en waar ze blij mee zijn. Natuurlijk moet je met zoveel mogelijk mensen in gesprek, ook persoonlijk, maar deze manier is heel laagdrempelig. Het is een mooie aanvulling op alle persoonlijke ontmoetingen die we hebben. Ik hoop dat veel mensen de vragenlijst invullen, zodat de PvdA er echt iets mee kan.’
Het invullen van de vragenlijst kost maximaal tien minuten. Onze programmacommissie gebruikt de uitkomsten voor het schrijven van het verkiezingsprogramma voor de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2014.
De programmacommissie heeft de vragenlijst ontwikkeld in nauwe samenwerking met Jolijn Broekhuizen, die werkzaam is als onderzoeker.

watwiljijmetamersfoort-groot

Tags: , ,