Gezocht: deelnemers voor de campagne

Beste leden van de PvdA Amersfoort – Bunschoten,

De verkiezingen van 18 maart aanstaande naderen nu snel. Heeft u vorige week zondag onze lijsttrekker Marleen Barth in het debat gezien? Zij was vorige week zaterdag bij ons in Amersfoort om vragen van kiezers over Werk te beantwoorden en om rozen uit te delen aan kiezers op het Eemplein. Een mooie bijeenkomst die navolging krijgt op zaterdag 14 maart in De Nieuwe Erven. Dan is het thema Wonen.

Afgelopen zaterdag stond er een andere campagneactiviteit op het programma. De bekende rode dubbeldekker van de PvdA kwam weer naar Amersfoort. Deze keer gingen we naar de wijk Schothorst om de PvdA te laten zien en om met kiezers te spreken. We gingen van deur aan deur met onze flyers en rozen om de mensen te vragen: ‘Weet u dat er 18 maart verkiezingen zijn’ en de rest van het gesprek volgde als vanzelf.

Graag roep ik u op om mee te doen met onze campagne, een belangrijke campagne. Niet alleen is deze belangrijk voor Provinciale staten en Waterschap maar ook voor de 1e Kamer. Die wordt immers gekozen wordt door de Provinciale Staten. PvdA wil graag dat het kabinet haar klus afmaakt ten behoeve van stabiliteit in Nederland.

Laat 18 maart de sociaal-democratie niet geraakt worden in het hart maar laat uw hart spreken voor de sociaal-democratie van uw partij, de Partij van de Arbeid.

Meedoen met onze campagne? Kom dan zaterdag om 14.45 naar winkelcentrum Schothorst. Hier krijgt u uitleg over onze actie in de wijk en krijgt u materiaal zoals magazines, flyers en rozen mee. Canvassers gaan altijd in duo’s langs de deuren, ervaren en onervaren gekoppeld.

GET-OUT-OF-THE-VOTE

Programma campagne PvdA in Amersfoort

–       Zaterdag 7 maart canvassen bij winkelcentrum Emiclaer en Leusderweg
–       Zaterdag 14 maart eerst de Huiskamerbijeenkomst in de Nieuwe Erven over Wonen en daarna canvassen bij winkelcentrum Euterpeplein en Neptunusplein
–       Maandagochtend 16 maart flyers uitdelen bij het station, ’s middag rozen en flyers
–       Dinsdagochtend 17 maart flyers uitdelen bij het station, ’s middag rozen en flyers
–       Woensdagochtend 18 maart flyers uitdelen bij het station, ’s middag rozen en flyers

Partij van de Arbeid is ook een partij van gezelligheid dus na afloop van elke actie is er gelegenheid om bij te kletsen en te borrelen.

Geef je op bij campagnecoördinator Bert Veenstra (secretaris@pvda-amersfoort.nl) en bel voor informatie op 06-55756210.

Tags: